wtorek, 22 czerwca 2021

Gosia na okładce miesięcznika


Gosia pojawiła się na okładce lipcowego wydania miesięcznika

 „ZDROWIE BEZ LEKÓW” 

 Kochani z ogromną radością zachęcam Was do zakupu lipcowego wydania miesięcznika „ZDROWIE BEZ LEKÓW” Jestem bardzo szczęśliwa, że znalazłam się na okładce tak wartościowego czasopisma, które porusza ważne tematy w dobie dzisiejszych czasów. Wiele osób pytało się mnie jak to robię, że jestem zawsze uśmiechnięta, tryskam energią i młodo wyglądam Na wszystkie te pytania znajdziecie odpowiedzi właśnie w lipcowym wydaniu „Zdrowia Bez Leków”Udzieliłam bardzo wyczerpującego wywiadu na temat mojego dbania o zdrowie i mam nadzieję, że zainteresuje Was to, co napisałam. Pewnie nie każdy z Was wie, że moją drugą pasją po śpiewaniu jest zdrowe jedzenie i życie jak najbliżej natury.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz