poniedziałek, 16 grudnia 2019

Oficjalna Zbiórka dla Madzi Kotelby


Zachęcam do wsparcia tej pięknej akcji na nowy wózek dla Madzi .

Macie wielkie serca pełne dobroci wspaniała niespodzianka i piękny gest. 
Gosia na pewno z twoją pomocą uda się nagłośnić zbiórkę i wózek dla Madzi będzie na wyciągnięcie ręki trzymam mocno kciuki.


Jak zobaczycie moje instastory to wzruszenie Was nie ominie..Ze wszystkich wspaniałych rzeczy, które są obecne w moim życiu to oprócz śpiewania uwielbiam robić innym niespodzianki i widzieć radość na twarzy zaskoczonej osoby😁Na pomysł odwiedzenia mojej wiernej fanki Madzi wpadłam podczas koncertu kolędowego, który grałam w Puławach. Magda nie miała pojęcia, że w niedzielę czekają ją moje odwiedziny w jej własnym domu. Razem ze @stonestd oraz @pawelfiszer zapukaliśmy do jej drzwi, a potem...wręczyłam jej bukiet kwiatów i mocno przytuliłam ❤️ SURPRISE! #gosiaindahouse 😂😂 Co to były za emocje ! Szczęście, radość i ogromne wzruszenie towarzyszyły nam już cały czas tego dnia.
Madzia nie mogła przyjść na mój sobotni koncert kolędowy, bo był zamknięty, ale za to razem z moim zespołem urządziliśmy jej koncert w pokoju i razem zaśpiewaliśmy moją świąteczną piosenkę „MAGIĘ ŚWIĄT”. Madzia od lat jest przywiązana do wózka inwalidzkiego, a mimo tego jest pogodną i życzliwą osobą❤️ Największe marzenie Madzi to nowy wózek inwalidzki, który pomoże jej pokonywać przeszkody. Obecny jest już zbyt stary i nie nadaje się po prostu do codziennego użytku na drodze.
Kochani mam do Was ogromną prośbę! Za tydzień są święta i pomyślałam, że gdyby każdy z Was wpłacił chociaż 10 zł na oficjalną zbiórkę dla Madzi to szybko uzbieralibyśmy kwotę, która jest niezbędna, aby kupić nowy wózek inwalidzki z przystawką elektryczną. Bardzo Was proszę o pomoc dla niej❤️
Razem mamy ogromną siłę i wierzę, że do końca roku Madzia uzbiera na nowy wózek ❤️Proszę Was o udostępnianie tej informacji i wpłacanie pieniędzy.
Link do zbiórki:

https://www.siepomaga.pl/magda-kotelba 🌟
Pamiętajcie, że dobro powraca❤️ Z osób, które wpłacą chociaż 10 zł wybiorę kilka, którym prześle kartki świąteczne z moimi życzeniami i autografem ❤️ Na moim instastory zobaczycie całą relację z tego wydarzenia, a potem wszystko będzie zapisane w zakładce NIESPODZIANKA. 


7 komentarzy: