niedziela, 30 grudnia 2018

Podsumowanie Roku

 Podsumowanie roku przez Gosię
Podsumowaliście już mijający rok 2018? Dla mnie to był najbardziej pracowity i owocny rok jaki pamiętam😁Minął tak szybko, że aż trudno mi w to uwierzyć ! Wypełniony był ogromną ilością wspaniałych wydarzeń🤩💕i był po prostu bardzo szczęśliwy ⭐️Dziękuję Wam za to, że tak licznie przychodziliście na moje koncerty i wspólnie ze mną śpiewaliście moje piosenki🎤🎼🎹🎸🥁Dziękuję mojemu zespołowi za tysiące kilometrów pokonanych w radosnej atmosferze i bez żadnej kłótni, co tylko pokazuje jak dobrze dobrani jesteśmy 🚘Ten rok to przede wszystkim życzliwi ludzie, którzy mnie otaczali: @stonestd ❤️dziękuję Ci za miłość, cierpliwość i wspólne muzykowanie 😂 @norbert_dabek 💕dziękuję Ci za wiarę we mnie, przyjaźń i ogromne serce ❤️Twoja życzliwość i miłość do ludzi zmienia świat na lepsze 😘Dziękuję Slawek i Dawid za owocną współpracę ❤️ Dziękuję moim wiernym fanom za spotkania ze mną i miłość fanowską @marzena_21 @robert.sob86 @madzia_w_ @agnieszkagaw16 @chelsi2324 @natalia_dzwonkowska @robertstepinski_official @kamilzak @ola_kuzniewska_ @patryk_kuzniewski_ 💕Nie jestem w stanie wszystkich tu wymienić, ale jeśli macie jakieś miłe wspomnienia ze mną z tego roku to proszę wpiszcie je w komentarzach 😘 Będzie mi miło poczytać 😘 Jutro pracowity Sylwester w Szczecinie w @loveclubszczecin , którego już nie mogę się doczekać ! Podobno jaki Sylwester taki cały rok😂 Styczeń zapowiada się bajkowo ⭐️#podsumowanieroku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz