piątek, 23 marca 2018

Komentarz Gosi odnośnie programu „Ostre Cięcie”

Zachęcam was do przeczytania  Komentarz Gosi w sprawie programu „Ostre Cięcie”
Jak Wam minęły pierwsze dni wiosny ? Czuliście ją w powietrzu ?🌷🌷🌷Ja w ogrodzie znalazłam już pierwsze kwiaty : pierwiosnki, przebiśniegi i krokusy. Nie mogę się doczekać aż w końcu będzie ciepło 🌞Widziałam, że „Ostre Cięcie” wzbudziło wiele emocji i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Uwierzcie, że bardzo chciałam dać tej dziewczynie rekomendację, ale musiałam sprawiedliwie ocenić jej fryzurę, która wg mojej oceny nie korespondowała ze współczesnymi trendami i po prostu źle w niej się czułam 😢. Wiele rzeczy zostało wyciętych, więc trudno Wam obiektywnie ocenić sytuację, jednak mojej ocenie podlegał tylko finalny efekt fryzury, a nie trudna sytuacja materialna czy miły charakter dziewczyny. Z wielkim bólem serca nie przyznałam jej mojej rekomendacji, ale mam nadzieję, że teraz kiedy jest już po kursie fryzjerskim- udoskonaliła swoje umiejętności, będę mogła jej ją przyznać 🤗🤗😻Pozdrawiam Was wiosennie 🌸🌸🌸 Marynarka Motive & More Koncertowy harmonogram na kwiecień zapowiada się tak : 🔸7 kwiecień 🔹8 kwiecień 🔸14 kwiecień 🔹21 kwiecień 🔸21 kwiecień 🔹28 kwiecień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz